tisdag 5 augusti 2008

Think twice, dont you know im a pretender darling

orden går på rullband. jag orkar inte. alla vet vad jag menar. så jag orkar inte bry mig. och ingen läser ändå. ingen fattar varför jag är kvar här. ingen fattar varför du är kvar och ingen förstår någonting. och ingen orkar längre lyssna och ingen orkar se längre. jag vet inte om någon vet längre men det är väl för att ingen vill veta längre och jag förstår dom. jag förstår dom. jag orkar inte. jag förstår inte. kommer du äns ihåg att du sa att du älskade mig och vet du äns hur många gånger jag sa när du inte hörde att jag älskade dig och vet du, jag älskar inte äns dig längre men du vet väl inte att det känns fortfarande och du vet väl inte att jag fortfarande saknar dig och du orkar väl inte och du förstår väl inte och du vet väl inte någonting men snälla gör någonting, säg någonting nu.

Inga kommentarer: