onsdag 13 augusti 2008

"t t t t t t t t"?

Min lillebror låg i kanske en kvart och sa så, "t t t t t t t", bara för att störa mig. han kommer in i perioder då han är extremt störig, och just nu är han inne i en sån. vad jag än frågar säger han "vet inte" och när jag inte frågar något utan bara säger något säger han emot. han äter av någon anledning en väldigt stor mängd popcorn, spenderar minst 6 timmar om dagen vid datorn (MED headset såklart. så han är extra svår att få kontakt med.) (om inte, alternativt vid tvn) och att göra mig irriterad verkar vara hans höjdpunkt på dagen, hans "made-my-day", hans nirvana, hans absoluta mål. Han hör aldrig vad man säger, han tror på fullt allvar att andra ska tänka åt honom, han blir sur när han inte får sitta vid datorn, han träffar sällan sina kompisar, dränker huset i mansparfymluktande shampon, deodoranter och ansiktsrengöring (och popcorn såklart) och klagar hela tiden. Innan min mamma bokstavligen slet ut honom ur rummet låg han i sängen med fötterna på bordet, trevandes efter musen. hans mål var att ta musen ifrån mig med fötterna("VARFÖR vill du ha musen?" "för att jag vill") och därmed såklart; störa mig. Precis innan det hade han sagt "sluta knappa så mycket på tangenterna". jag menar, han klagar på att tangenterna låter. vad är det med honom?

Jag kan fråga honom, "kan jag få använda högtalarna eftersom du inte använder dom?", och han svarar "jag vet inte". "vadå vet inte? ja eller nej? " "nej".

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha åh gud det måste vara nåt med åldern