söndag 10 augusti 2008

10 augusti

Jag är hemma.
Jag är sjukligt seg.
jag är hungrig men jag mår nästan lite illa av att tänka på mat.
Jag har ont i magen. Och jag dricker varm choklad för första gången sen april. jag har för ovanlighetens skull typ 10 överfulla skedar oboy i.
Jag saknar redan way out west.
allt var väldigt fint. jag grät 3 gånger haha.
och vi fick väldigt mycket saker gratis (hehehe): klämmor, en skiva, 3 pennor, en filt, kondomer, en toffs, två tändare, hårspray, klistermärken med oss som motiv, låtar från telia och massa papper.
och så köpte jag en josé gonzaleztröja. den är fin.
vädret är väldigt deprimerande. jag vill ha en cigarett.
jag tror jag ska kolla på film resten av dagen. och sova.
bilder kommer när jag orkar.
godnatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gratis är bäst. du är bäst. det är bara en och en halv vecka kvar av sommarlovet. okej jag ska inte men gud. det är lite deprimerande. varförgick wow så fort?

g. sa...

jag håller med dig. det gick för fort. du är BRAAAAAAA