måndag 18 augusti 2008

Hopp i atmosfären

Jag kom på igår, IGÅR, jag börjar skolan imorgon. TISDAG. jag har allmän ångest och en flygande elefant måste ha sprejat ner min kofta med parfym inatt. dom här mupparna, eller NEJ NEJ gnottarna. dom har ett eget skåp med färgkarta och en magisk färgvärld. jag vill bli en grön gnott och säga "gnotti" istället för "godnatt" i ett andra liv och vad i satans kuk har hänt med min blogg? allt är överstruket typ och jag bara yrar. min hjärna är full av färgglada gnottar och jag orkar inte hämta min cykel eller åka buss för att hämta mitt resterande pick och pack hos min pappa innan imorgon, det är ju kanske 5 kilometer nästan. jag gör det kanske om jag tvingar min mamma att köra mig dit, men först ska jag äta glass med sked direkt ur paketet. det har varit i min tankar nu och behöver bli en liten verklighet men vi har ingen valnötsglass. valnötsglass + oboypulver är det vi vill ha Puss.

Inga kommentarer: