söndag 3 augusti 2008

Fem dagar kvar!

Fem dagar. Way out west. Nu börjar jag peppa. Plugga texter. haha. det blir så jävla afro.

Är i malmö nu. hos eva. några timmar efter en morgon med vaxiga händer och urtvinnade dreads åkte vi hit. som planerat. åt på indisk restaurang och pratade engelska med servitören som inte kunde svenska typ haha. åh indisk mat är bara så mmmmh jag måste åka till indien någon gång! seglade med lasses båt en stund och var hemma hos evas feta musikerkompis kompis och gratulerade den feta musikerkompisen som fyllde 40 år och träffade den feta musikerkompisens andra ännu fetare kompis. haha okej jag trodde aldrig jag skulle säga (skriva okej) det här, men lol på det. ha ha. verkligen lol. men okej sen åt vi lite till och säkert ytterligare lite till KRÄNG ja okej, lite senare låg jag av någon anledning på golvet och skrattade åt att handukarna hängde i skåpet. låter otroligt roligt eller hur okej right jag är trött nu, godnatt och sov gott och så folkss :*

Inga kommentarer: