måndag 4 augusti 2008

Nätter i instängda rum

Jag läser miamedknuff.blogg.se
den är bra. bloggen. hon är sjukt duktig på typ allt verkar det som.
hon skrev,
Kärleken övervinner allt.

Jag tror henne. absolut. så är det ju. jag är nog en minibohem. kärlek och konst. eller nåt.
men åh var fan är kärleken? inte i närheten av mig i alla fall. a-sdfhl-kghbkdf. uh jag bara klagar.

emma, någon natt ska vi ligga under stjärnorna och le mot månen och inte hata nätter. (men inatt ska jag vara miss ego och känna mig ensam. jag inser mer och mer hur patetisk jag låter. jag är patetisk. öakjgal-gfa.kjgkjafdjkgölslG)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet, jag är inte duktig på allt, men jag blir varm i kroppen när du skriver så ändå. Det känns som bumull någon micrat och sedan stoppat i min mage. Tack. Puss :*

g. sa...

jag känner igen det, micrad, varm bomull. fast jag skulle nog aldrig komma på att det kändes som micrad bomull. men ärligt talat, jag beundrar dig, på många sätt :*