fredag 15 augusti 2008

Fröken Fräken Entusiasm

Jag har ingen energi och jag växlar mellan att inte känna något alls och att vara varken glad eller ledsen och idag är det torsdag. Hej hej. jag tror jag har tappat förmågan att över huvud taget skriva. och mitt fotograferande är väldigt off. mitt målande också. jag kommer ingenstans på min gitarr och jag känner mig helt enkelt misslyckad. jag har ingen kreativitet kvar alls. mina dreads är fail dom också och jag har konstaterat att jag såg mycket sötare ut typ förra eller året innan det. idag har jag suttit och kollat på min garderob med kläder, varit hos pappa för att hämta bla skivor och glömt att hämta det viktigaste, tyckt synd om mig själv, inte ätit på för många timmar pga illamående och ont i magen, misslyckats gråta när jag slog i huvudet i väggen men däremot börjat gråta utan anledning när jag satt vid datorn, läst emanuel och försökt bli kär i någon jag över huvud taget inte känner, men misslyckats. jag är jättetrött men kan ändå inte sova. ibland skulle jag vilja vara kille.

Inga kommentarer: