onsdag 20 augusti 2008

Jag har ilandsproblem

igår började skolan. jag tror faktiskt jag kommer gilla de flesta lärarna. eller ja än så länge är dom helt ok. min lärare för tillfället heter olga och pratar en blandning mellan norrländska och ukrainska. imorn ska vi på läger. hela skolan. lära-känna-läger typ. vi ska egentligen inte göra något den här veckan eller nästa. vi ska bara lära känna varandra. väldigt chill. så, än så länge är allt helt okej. Om Jag Inte Räknar Med Min Klass. det har gått två dagar och jag ogillar redan den. och jag har underskåp och mitt lås är för litet. ingen vågar bjuda på sig själv och en utav killarna gick hem eftersom Han Vägrade göra charader, medan en annan spelar fett korkad hela tiden för att framstå som cool, vilket han däremot inte gör. det första corre gjorde igår var för övrigt att slå en kille från någon annan skola. jag går i samma klass som min lillebror (som hoppat över en klass tillsammans med resten av hans dåvarande klass (i tvåan(ingen vet varför dom gjorde det, men enligt mig är det bara störande och korkat)).) och alexandra, som jag gått i samma klass som sen vi var typ 3, går inte längre i min klassen. MEN, vi ska byta klasser helt vecka 36. det här är typ bara slumpade klasser eftersom dom inte hade någon aning om vilka som funkar ihop osv. det blir nog bra.

Inga kommentarer: