måndag 4 augusti 2008

Blogg.se?

Det verkar som att de flesta förutom jag har blogg.se istället för blogspot.com . Blogger är väl det jag har. Är medlem på eller vad man säger. skitsamma. Jag är i alla fall inte särskilt nöjd med det. videor och bilder krånglar och ja typ massa annat. det funkar inte när jag gör det i alla fall. Vet inte om jag ska byta till det här som alla andra har? är det bra, ni som har det? om jag skulle byta försvinner ju alla inlägg. hm. jobbigt. om jag inte orkar lägga in alla igen. vilket blir otroligt jobbigt. om det äns går. beslutsångest. euhh.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det går att flytta bloggar från ett ställe till ett annat. hur vet jag inte. jag har inte funderat på att göra det själv, men jag vet iallafall att det går att flytta från blogg.se till devote.se. men jag vet inte med blogspot. :s bluueh. <3 saknar dig rumppnisse fiis

g. sa...

ah jag får kolla upp det!
vi borde ses snart :*