söndag 3 augusti 2008

Michael Jackson


Bilderna går inte att få större. skitstörigt.
Det jag tänkte säga var i alla fall att, varför i helvete opererade michael jackson sig? Han var nog en av dom snyggaste och sötaste i hela världen innan han förstörde sig. Kolla på honom?! Helt sjukt gullig, kolla hans hår och hans ögon. leendet! ÅHH. Och fan vad bra han var. Nu gick det heller inte att lägga in thrillervideon som jag hade tänkt, men ni har säkert sett den innan. Jag kan faktiskt inte låta bli att le när han ler i den videon. haha när han inte är utklädd till monster eller vad det är, alltså. Hans ögon liksom glittrar! Och som han rör sig! och sjunger såklart. Jag blir kär i honom. Så jävla synd att han förstörde sig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

håller medddd. jag har gillat honom sen jag var jätteliten och har typ kollat på alla hans videor och har livedvd's och typ allt. men aså, vilken anledning finns egentligen till att han opererade sig? så jävla irriterande. om man säger michael jackson, vilka tänker då på hur underbar röst han har FÖR DET FÖRSTA? alla tänker på någon som är sönderopererad. BLÄ! <3

g. sa...

JA.