tisdag 26 augusti 2008

Änglar och kläder

Idag har jag gjort nationellt prov för nian i svenska, lagat våfflor och myst i haralds stora, randiga tröja. min mamma ser mig som Hennes Ängel och pussar mig på kinden. jag känner mig nästan nästan lite som vit spets, lite duktig, jag antar att det väl inte är varje dag man blir sedd som någons personliga ängel. tänk att alltid ha en egen ängel, en i spets, jag skulle vilja ha en såndär som jag kan pussa på kinden.


men okej, till något annat.
jag har konstaterat, efter extremt långa, tråkiga dagar vilka resulterade i klädkontroll i punktformat, att jag har väldigt mycket kläder. men jag kommer aldrig kunna få för mycket kläder. jag vill ha mer. jag vill ha allting. men jag är faktiskt väldigt bra på att låta bli att köpa saker, om jag bestämmer mig för det. och det är ju jävligt tur eftersom jag förmodar att dreadsen kostar minst 1500kr.

Inga kommentarer: